نائبــــــــــــــــ59

مطالب پربحث‌تر

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۰ ثبت شده است

نائب59 - از قلم افتاده !پارسال همین موقع ها را یادتان هست؟! روزهایی که همه جا حرف و سخن از بیداری اسلامی بود. بیداری ای که از تونس آغاز شد و بعد به مصر و یمن و لیبی و ... رسید. اکثر رسانه ها هم بخصوص تلویزیون در این باره کم برنامه پخش نکردند! درباره علت انقلاب این کشورها هم خیلی سخن گفته شد و همایش و نمایشگاههای زیادی هم به راه انداخته شد! اینقدر که دیگر یک بچه دبستانی هم میداند علت انقلاب این کشورها سر اسلام ستیزی حاکانشان بود و مردم، اسلام حقیقی میخواستند که حاکمان مستبدشان از آنها دریغ کرده بود!

بعد هم نوبت به جنبش وال استریت رسید که هرروز شاهد پخش مستنداتی از تلویزیون هستیم که نحوه برخورد تند دولت آمریکا با مردمش را نشان میدهد که به خاطر ناعادلانه بودن نظام سرمایه داری در آمریکا به پا خواسته اند!

حال تصور کنید کشوری مشکل اسلام ستیزی حاکمان و نیز ناعادلانه بودن نظام سرمایه داری را یکجا داشته باشد!

تصورش زیاد هم سخت نیست ... زیاد هم راه دور نمیخواهد بروید. منظورم همین کشور همسایه امان جمهوری آذربایجان بود که بیش از 95درصد مردمش مسلمان هستند.

این کشور سالهاست تحت حکومت مستبدانه الهام علی اف است که حکومتی بدتر از قذافی و مبارک و حتی اوباما دارد! در این کشور نه تنها حاکمانشان لایحه های اسلام ستیزانه و منع حجاب اسلامی را در مجلس دولت با اکثریت به تصویب میرسانند بلکه نظام سرمایه داری اش ناعادلانه تر از آمریکاست! کشوری که 95 درصد مردمش مسلمان هستند حق حفظ حجاب ندارند. مساجدشان تخریب میشود و حق پخش اذان در کوچه و خیابانهایشان را ندارند. دختران محجبه به مدارس راه داده نمیشوند و کسی حق تبلیغ اسلام ،چه از رسانه های تصویری و چه مکتوب را ندارد!!

برایم سوال است که چرا کشور ایران اسلامی این موضوع را نادیده گرفته است! چرا اینقدر که انقلاب کشورهای دیگر را نشان میدهد به کشوری که روزی جزء همین خاک بود و مردمش جزء مردمان ایران محسوب میشدند به اوضاعشان توجهی ندارد؟!

چقدر متاسفم که در همین تبریز که فاصله اش تا مرز آذربایجان کمتر از فاصله اش تا پایتخت است فقط در نمازهای جمعه اش گاهی چند خطی درمورد احوال مردم این کشور سخن گفته میشود!

اینطور به نظر میرسد که نام کشور آذربایجان از لیست کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها در حال وقوع است از قلم افتاده!!! که اگر این طور نبود مسلما در این باره نیز زیاد میشنیدیم و زیاد همایش و نمایشگاه به راه می انداختیم که البته چنین نشده است!

در پست های بعدی سعی خواهم کرد بیشتر به این موضوع بپردازم و بیشتر از مشکلات مردم مسلمان کشور آذربایجان و اقدامات ضد اسلامی دولت باکو بنویسم.!

لینکهای تکمیلی+ + + +  برای روشنتر شدن موضوع برایتان ، حتما مطالعه کنید


+مومنان هم مثل دیگران ، ترس دارند،
دیگران، وقت ترس یک قدم به عقب برمیدارند،
مومنان، وقت ترس، یک قدم به جلو !

+نامه ای به خدا ، داستان جالبیه حتما بخوانید

+سلمان رشدی در پیامکها ترور شد

  • نائب