نائبــــــــــــــــ59

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۵/۲۸
    +

شادمانه های من

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ
نائب59 - شادمانه های من

امروز را باید شاد بود. تنهایی شاد بودن هم هیچ مزه ای ندارد؛ دوست دارم امروز را در کنار همه به شادی بگذرانم. اولین شادباش را به امام زمانم میگویم برای میلاد امام علی علیه السلام. دومیش را به پدرم که دوست داشتنش قدر و اندازه ندارد که قهرمانِ زندگیم است. سومیش را به همسرم که دنیای من است و مردِ زندگیم. چهارمیش را به خودم تبریک میگویم ب مناسبت روز معلم.

+ دوست داشتم امروز را در مسجد بودم و معتکف میشدم به خاطر ریحانه اعتکاف در منزل را برگزیدم.

بقیه ی شادباش ها را به همه مردم دنیا میگویم. شاد باشید

  • نائب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی