نائبــــــــــــــــ59

مطالب پربحث‌تر

امسال بوی تو را دارد

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ
نائب59 - امسال بوی تو را دارد

یا فاطمه (س) با نام تو آغاز میکنم سال جدید و پست جدید را و چقدر خوش بحالم است که دخترم نام تو را دارد.

+ خودم هم میدونم فضای نائب 59 رو با عکس های این فسقلی قاتی پاتی کردم

+ اونایی که ندارن ایشالا سرشون بیاد اونوقت میبینن که نه تنها فضای وبلاگشون از عکس های دخترشون پر میشه بلکه همه ی فضاهای مجازی و غیرمجازیشون و حتی خواب و خوارک و کار و زندگیشون هم میشه همین فسقلی ها.

+ آرزو میکنم همه مجردها امسال به خیری سروسامون بگیرن

+ آرزو میکنم دخترم عاقبت بخیر و عافیت بخیر بشه

+ آرزو میکنم همه مریض ها شفا پیدا کنن

+ آرزو میکنم دخترم همواره مورد توجه امام زمان (عج) قرار بگیره

+ و آرزو میکنم امسال سال ظهور امام عصرمون باشه

آمین

در این تصویر ریحانه 8 ماه و 13 روزه است. 94-1-10

  • نائب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی