نائبــــــــــــــــ59

مطالب پربحث‌تر

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۰ ثبت شده است

نائب59 - مراقب سوپریها هم باشید!امروز ظهر برای یه کاری رفتم طرفای باغشمال (اونایی که اینجایین میدونن کجا رو میگم). هوا خیلی گرم بود و به شدت تشنه بودم. برای همین وارد سوپر مارکتی شدم تا آب بخرم. از آن سوپرمارکتهای شلوغ بود که از جون مرغ تا میخ طویله توش پیدا میشه! طبق عادت یخچال رو باز کردم و یه بطری آب برداشتم البته متوجه این هم بودم که رنگ بسته بندی بطری مثل همیشه آبی رنگ نیست! فکر کردم شاید بسته بندی جدید یکی از همین شرکتهاست! بطری رو روی پیشخوان گذاشتم و گفتم چند؟ صاحب مغازه گفت:۱۴۵۰ تومن! یه بار دیگه خوب ریخت غلط انداز بطری رو نگاه کردم.خب آب بود دیگه فقط نوار دورش آبی نبود سیاه بود!!گفتم مگه این چیه؟! صاحب مغازه یکم وراندازم کرد و گفت اینو با ویسکی میخورن!!!!

آب دهنمو قورت دادم و گفتم ببخشید من آب میخواستم ! یخچال کنارمو نشون داد و گفت اونجاست. دیگه چیزی یادم نمیاد.همینو میدونم وقتی به خودم اومدم که جلوی دفتر بودم و غرق در افکار و یک بطری آب دردستم.

عصر که جریان رو به دوستم گفتم گفت احتمالا آب گازدار بوده که خیلیا اونو به خاطر ویسکی میخرن تا گازدارش کنه!!!!


+خیلی از گناهایی که مردم بعد از انقلاب اسلامی حتی حرفش را هم علنی نمیگفتند چه برسد به عملش حالا خیلی راحت و با پررویی تمام انجام میدهند بعضی ها... یک نمونه اش گوش دادن به صدای دوزخ بود که حالا دیگر خیلی مسئله عادی ای شده و از هر خانه و تاکسی و رستوران و گوشی موبایل و ... به آسانی شنیده میشود. یک نمونه اش هم همین مشروبات و مشتقاتش بود که حالا ... هنوزم باورم نمیشه ظهر آن آقا اینقدر با پررویی ... چی بگم؟!! فقط مواظب خودتون باشید.

یاعلی

 

  • نائب
نائب59 - مراقب موبایلهایمان باشیم!امروز اسمسی از یکی از دوستان قدیمی رسید که منو به وحشت انداخت متن اسمس این بود!!

"اگه خدا ۲۴ساعت گناه رو آزاد میکرد تو چه گناهی میکردی؟ برای همه بفرست جواب های جالبی میگیری اول جواب منو بده؟!"

خدای من ... دشمن اینقدر به ما نزدیک است و ما خبر نداشتیم؟! مسلما آن دوست از سر ناآگاهی این پیام را فرستاده بود! دشمن خیلی چیزها از ما میداند و نقاط ضعف و قوت مارا خوب شناخته ولی ما چقدر از او آگاهی داریم؟برای مبارزه با او چه کارهایی کرده ایم؟!

چرا مردم اینقدر ناآگاه شده اند که نمیدانند حتی فکر گناه هم گناه است!!؟؟ آنوقت دشمن از این ناآگاهی ما میاید و سو استفاده میکند و کاری میکند که ما چند لحظه ای به این فکر کنیم که اگه خدا ۲۴ ساعت(!!!!!!) گناه را آزاد میگذاشت .... ۲۴ ساعت؟! حتی یک لحظه هم امکان ندارد! خدایا پناه میبرم به تو از شر شیطان و مردم شیطانی!!


+ اهل کوچه همه رفتند ولی ما ماندیم... حقمان است اگر بی کس و تنها ماندیم ... هیچ تقصیر کسی نیست اگر رنجوریم!! ... روشنی هست خدا هست ... فقط ما کوریم!
  • نائب