نائبــــــــــــــــ59

مطالب پربحث‌تر

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

نائب59 - شادمانه های من

امروز را باید شاد بود. تنهایی شاد بودن هم هیچ مزه ای ندارد؛ دوست دارم امروز را در کنار همه به شادی بگذرانم. اولین شادباش را به امام زمانم میگویم برای میلاد امام علی علیه السلام. دومیش را به پدرم که دوست داشتنش قدر و اندازه ندارد که قهرمانِ زندگیم است. سومیش را به همسرم که دنیای من است و مردِ زندگیم. چهارمیش را به خودم تبریک میگویم ب مناسبت روز معلم.

+ دوست داشتم امروز را در مسجد بودم و معتکف میشدم به خاطر ریحانه اعتکاف در منزل را برگزیدم.

بقیه ی شادباش ها را به همه مردم دنیا میگویم. شاد باشید

  • نائب
نائب59 - نــــ . قطـــــــــــــــــــه ی پایان ِ زندگی

ساعت 9:43 صبح پنجشنبه ی سوم اردیبهشت 1394 درست وقتی که مدرسه ی محل کارم دانش آموزان را به اردو می برد , درست وقتی که دانش آموزان به فکر خوشی و شادی و تفریحشان بودند , درست وقتی که داشتم لقمه های کوچولو کوچولو برای ریحانه ی نازم میگرفتم , درست وقتی که شور زندگی در من و ریحانه و خیلی های دیگر موج می زد ...

زنی 49 ساله تحمل این زندگی برایش سخت بود و عجولانه نقطه ی پایان زندگیش را در این دنیا بر بالای برج میلاد گذاشت ...

و شاید آب از آب هم تکان نخورد!

متاسفم .

  • نائب
نائب59 - هر سفیدی سفید نیست!

+ یک وقتی بود مادرها در مراسم عزایی روضه ای جشنی جایی دختری را میدیدند و خوششان میامد و پرس و جویی میکردند و خواستگار میرفتند برای آقازاده اشان و دختر با صدای مادر چایی می آورد و ... رسم و رسوم و آدابی داشت برای خودش این ازدواج! به عروس میگفتند با لباس سفید بری و با کفن سفید از خونه شوهر برگردی.

+ یک وقتی هم بود دختر و پسر همدیگر را میدیدند و از هم خوششان می آمد و بعد هم خواستگاری میرفتند و خانواده ها هم با هم آشنا می شدند و رسم و رسوم و آداب و ... لباس سفید و کفن سفید و ...

+ یک وقتی هم شد که دختر و پسر همیدیگر را نمیدیدند بلکه به طریقی فقط با هم صحبت می کردند و خودتان در جریان هستید ... بعد هم وعده و وعید(دروغ و راستش را کاری ندارم) و خواستگاری و رسم و رسوم و لباس سفید و ... به هر حال اگر کلکی در کار نبود ازدواجی صورت میگرفت!

+ یک وقتی هم هست که دختر و پسر همدیگر را می بینند توافق می کنند خانه میگیرند با هم زندگی میکنند ... نه لباس سفیدی در کار است نه رسمی نه رسومی نه آشنایی ای نه خانواده ای ... فقط با هم زندگی می کنند بچه دار می شوند ولی نه عقدی در کار است نه صیغه ای نه مهریه ای ... سفید بخت هم نمی شوند حتی! فقط سفید ازدواج می کنند! اسم این زندگی را ازدواج سفید گذاشته اند.
شاید این موضوع ها را میدانستید ولی خواستم بگویم کم نیست این جور زندگی ها!

+ علت یابی به عهده ی مسئولین بخش مسکن و وام های ازدواج و وزیر کار و مدیران مملکت و مبلغان اسلام

و از همه مهمتر پدر ها و مادر ها

  • نائب