نائبــــــــــــــــ59

مطالب پربحث‌تر

هر سفیدی سفید نیست!

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ
نائب59 - هر سفیدی سفید نیست!

+ یک وقتی بود مادرها در مراسم عزایی روضه ای جشنی جایی دختری را میدیدند و خوششان میامد و پرس و جویی میکردند و خواستگار میرفتند برای آقازاده اشان و دختر با صدای مادر چایی می آورد و ... رسم و رسوم و آدابی داشت برای خودش این ازدواج! به عروس میگفتند با لباس سفید بری و با کفن سفید از خونه شوهر برگردی.

+ یک وقتی هم بود دختر و پسر همدیگر را میدیدند و از هم خوششان می آمد و بعد هم خواستگاری میرفتند و خانواده ها هم با هم آشنا می شدند و رسم و رسوم و آداب و ... لباس سفید و کفن سفید و ...

+ یک وقتی هم شد که دختر و پسر همیدیگر را نمیدیدند بلکه به طریقی فقط با هم صحبت می کردند و خودتان در جریان هستید ... بعد هم وعده و وعید(دروغ و راستش را کاری ندارم) و خواستگاری و رسم و رسوم و لباس سفید و ... به هر حال اگر کلکی در کار نبود ازدواجی صورت میگرفت!

+ یک وقتی هم هست که دختر و پسر همدیگر را می بینند توافق می کنند خانه میگیرند با هم زندگی میکنند ... نه لباس سفیدی در کار است نه رسمی نه رسومی نه آشنایی ای نه خانواده ای ... فقط با هم زندگی می کنند بچه دار می شوند ولی نه عقدی در کار است نه صیغه ای نه مهریه ای ... سفید بخت هم نمی شوند حتی! فقط سفید ازدواج می کنند! اسم این زندگی را ازدواج سفید گذاشته اند.
شاید این موضوع ها را میدانستید ولی خواستم بگویم کم نیست این جور زندگی ها!

+ علت یابی به عهده ی مسئولین بخش مسکن و وام های ازدواج و وزیر کار و مدیران مملکت و مبلغان اسلام

و از همه مهمتر پدر ها و مادر ها

  • نائب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی